MediaWatch

Loud-chef for partnerskaber forlader radioen

Få uger efter at være udpeget som ny chef for partnerskaber på Radio Loud i forbindelse med udskiftning i ledelsen, er den tidligere digitale direktør nu fratrådt.

Foto: Jens Dresling

Godt et år efter sin tiltrædelse på public service-kanalen for unge er chef for partnerskaber Rasmus Mark Pedersen nu fratrådt sin stilling hos radiokanalen. Det skriver Journalisten.

Rasmus Mark Pedersen blev ansat i 2020 som podcastredaktør på Loud, men er siden forfremmet til digital direktør og senest omplaceret til stillingen som chef for partnerskaber tidligere på efteråret, efter programdirektør Simon Andersen overtog ledelsen fra Ann Lykke Davidsen.

Simon Andersen har ikke haft yderligere at tilføje over for Journalisten.

Tidligere har Ole Mølgaard, der på konsulentbasis var en del af det oprindelige ledelseshold på Loud, været ansvarlig for Louds partnerskaber. Hvem der nu overtager ansvaret for partnerskaberne, fremgår ikke.

Loud har taget hul på forhandlinger med kulturpartnere om indhold

Radio Loud har på halvandet år skiftet ledelse, ejer, målgruppe - og snart også navn 

Formand for Radio- og tv-nævnet: Derfor er der ikke givet bøde til Loud

Medieordførere kræver redegørelse for hvordan millionerne er brugt hos Loud

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs