MediaWatch

Loud har taget hul på forhandlinger med kulturpartnere om indhold

Fra nytår vil Loud skifte ud i indholdet fra en række af kanalens kulturpartnere, som kanalen har indledt dialog med om fornyelse. Ambitionen er at få "mere" ud af samarbejdet, lyder det fra programchef.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Det skorter ikke på nye tiltag på dab-kanalen Loud, der med udskiftningen i ledelsen i sensommeren også fik indvarslet en ny kurs og krav om ændringer fra Radio- og tv-nævnet. Samtidig har den nye ledelse meddelt, der er behov for at tage skeen i anden hånd i forhold til de partnerskaber med en række kulturinstitioner, Loud blev undfanget med som en del af sin sendetilladelse, men som kun har båret begrænset frugt hidtil.

Dialogen om at få stablet noget nyt på benene fra næste år er i fuld gang, lyder det nu fra en række partnere og Loud selv. Men præcis hvad resultatet bliver, er ikke lagt fast endnu.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs