Mediebureau "går fra at tælle til at regne" med nyt måleværktøj

Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Værktøjet kommer til at tilskrive en større marketingsværdi for fx digitale video-annoncer og helt klassiske display-annoncer hos danske medier, end platforme som Google Analytics gør, mener | Foto: Bernd Wei'brod/AP/Ritzau Scanpix
Værktøjet kommer til at tilskrive en større marketingsværdi for fx digitale video-annoncer og helt klassiske display-annoncer hos danske medier, end platforme som Google Analytics gør, mener | Foto: Bernd Wei'brod/AP/Ritzau Scanpix

Mediebureauet Orchestra har bygget og lanceret et nyt værktøj, Clarity, til at måle effekten af annoncekampagner, der skal give kunder hos bureauet en alternativ måde at måle effekten fra kampagner sammenlignet med fx Google Analytics’ effektmålinger. Det oplyser bureauet på sin hjemmeside, og seniorpartner Kim Andreasen uddyber over for MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også