Magasinmastodonter: Lad os se, hvad Readly kan

Den svenske magasinkiosk Readly sigter mod det danske marked. Bonnier, Aller og Egmont, der sidder på 90 pct. af markedet, har tidligere sparket kiosk-idéen til hjørne og er stadig afventende.

De har endnu ikke kastet deres titler i puljen i Readly i Sverige. Og i Danmark er Bonnier, Aller og Egmont også afventende over for den digitale magasinkiosk, der er blevet kaldt et "Spotify for magasiner", og som har varslet sit indtog i Danmark inden for et år. 

De tre store forlag sidder på i alt 90 pct. af magasin- og ugebladsmarkedet i Danmark. Skal Readly for alvor have fat om de danske læsere, bliver det vanskeligt at komme uden om de tre mastodonter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også