MediaWatch

Spotify for magasiner: Vi er i Danmark om et år

Svenske Readly, der netop er gået ind på det amerikanske marked, er lun på Danmark. I Sverige kniber det dog med at få de store magasinhuse med. MediaWatch har talt med den svenske direktør Per Hellberg.

Det danske magasinmarked skal muligvis snart byde velkommen til en ny spiller med ambitioner om at vende op og ned på den digitale forretning. Svenske Readly, der er blevet kaldt "Spotify for magasiner" forventer at være etableret i Danmark inden for de næste 12 måneder.

”Ja, ja, ja, absolut, ” siger adm. direktør i det svenske selskab, Per Hellberg, adspurgt, om Readly har fodfæste i Danmark inden for et år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs