
Annoncemarkedet er en volatil størrelse, der alt efter de verdensøkonomiske strømninger er let påvirkelig. Marketingbudgetterne ligger ofte først for, hvis en virksomhed skal skære på omkostningssiden - og derfor ser fagfolk på området ind i et mere usikkert år 2022, som dog lagde stærkt fra land i første kvartal.
”Det er et rigtig godt år indtil videre, og der er kamp om de gode talenter, fordi der er så meget gang i den derude. Hvis vi fortsætter, som vi gør i øjeblikket, bliver 2022 et bedre år end 2021,” siger Charlie Stjerneklar, adm. direktør i bureauernes brancheorganisation, Kreativitet og Kommunikation, som endnu ikke kan offentliggøre konkrete tal for årets første måneder.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app