Annoncemarkedet ramte ny milepæl sidste år efter digital acceleration

Den samlede omsætning fra annoncesalget i Danmark steg sidste år med knap 15 pct. i forhold til 2020 og landede 1,4 mia. kr. over niveauet fra før corona. Væksten var hovedsageligt drevet af digitale reklamer, viser rapport om det danske reklamemarked i 2021.

Det danske annoncemarked tog sidste år revanche efter et fald i 2020 som følge af coronapandemien og landede på 15,5 mia. kr. Et spring på 15 pct. fra 2020 og næsten ti pct. fra 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også