Annoncesalget fortsætter ufortrødent sin digitale vækst

Digitale medier vokser som annonceplatforme, mens printannoncering fortsatte sin tilbagegang, viser ny oversigt over mediemarkedet i 2015.
Annoncering på digitale platforme oplevede stor vækst i 2015, mens adresseløs annoncering havde stor tilbagegang. | Foto: Ulrich Borch/POLFOTO/Arkiv
Annoncering på digitale platforme oplevede stor vækst i 2015, mens adresseløs annoncering havde stor tilbagegang. | Foto: Ulrich Borch/POLFOTO/Arkiv

Omsætningen på mediemarkedet steg sidste år med 200 mio. kr. Det viser brancheforeningen Kreativitet & Kommunikations Medieindex, der dækker reklameomsætningen i 2015 baseret på indberetninger fra mediebureauer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også