MediaWatch

Medier ser bedre forretning i Instant Articles efter ændringer

Annonceomsætningen fra Instant Articles er forbedret for flere medier, der tester værktøjet, efter Facebook har ændret reglerne.

Det er blevet lettere for medierne at tjene penge fra Facebooks Instant Articles (IA), lyder meldingen fra flere internationale online medier, skriver Wall Street Journal.

Avisen har talt med blandt andre Vox Media og Business Insider, der i øjeblikket tester Instant Articles, efter Facebook har forsøgt at imødekomme en kritik fra medierne af omsætningspotentialet i Instant Articles. I december åbnede Facebook for flere annoncetyper og skruede samtidig op for den tilladte annoncevolumen pr. artikel i IA, skriver avisen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs