MediaWatch

Medier ser bedre forretning i Instant Articles efter ændringer

Annonceomsætningen fra Instant Articles er forbedret for flere medier, der tester værktøjet, efter Facebook har ændret reglerne.

Det er blevet lettere for medierne at tjene penge fra Facebooks Instant Articles (IA), lyder meldingen fra flere internationale online medier, skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs