Aviser overvejer offensiv mod adblockere
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7653767.ece/ALTERNATES/schema-16_9/adblock.jpg)
Efter mange års faldende oplag og annoncesalg på print kæmper de fleste aviser en hård kamp for at indhente en del af den tabte indtjening tilbage på digitale tjenester. Indtjeningen fra digitale abonnenter vokser fortsat, men den er for de fleste mediers vedkommende ikke i nærheden af at kunne kompensere for tabet af print-abonnenter.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
JP: Adblockere koster os op mod 10 millioner årligt
For abonnenter
DR-rapport: En ud af tre blokerer for annoncer på nettet
For abonnenter