Aviser overvejer offensiv mod adblockere

Blokering af annoncer på hjemmesider går ud over omsætningen. Flere aviser overvejer tiltag mod adblockere.

Efter mange års faldende oplag og annoncesalg på print kæmper de fleste aviser en hård kamp for at indhente en del af den tabte indtjening tilbage på digitale tjenester. Indtjeningen fra digitale abonnenter vokser fortsat, men den er for de fleste mediers vedkommende ikke i nærheden af at kunne kompensere for tabet af print-abonnenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også