MediaWatch

Mediebureau: Her er de store medie-trends i 2016

Internationalt mediebureau har udpeget en række trends, der kommer til at sætte dagsordenen på medieområdet i 2016.

2016 bliver året, hvor medierne i højere grad satser på lukkede økosystemer, der fastholder brugerne på en hjemmeside eller i en app i længere tid.

Samtidig vil annoncører og medier i stigende grad tage kampen op mod brugernes brug af adblockere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs