MediaWatch

Dansk selskab i luften med markedsplads for omdiskuterede annoncer

Selskabet Digidee går i dag i luften med en online platform for native advertising, hvor udgivere og annoncører kan finde hinanden. Jubii og Tipsbladet er allerede ombord.

Nævn native advertising og mange i mediebranchen vil formentlig rynke på næsen.

Ikke desto mindre vinder de omdiskuterede reklamer, der låner fra mediernes redaktionelle udtryk, frem i både den danske og internationale mediebranche. Og den udvikling vil det danske selskab Digidee sætte yderligere skub i.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs