
Reporteren Stefan Lundell fik sidste år 100 dage til at udvikle digitale forretningsmodeller for den svenske erhvervsavis Dagens Industri, hvor han sammen med en kollega var vært på tech-podcasten ’Digitalpodden’. I stedet valgte de dog at bryde med Dagens Industri og har nu lanceret deres eget medie, skriver Medievärlden.
Sammen vil de med podcasten ”Startupveckan” og techmediet Breakit.se selv forsøge at skabe et førende medie for IT-iværksættere.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Lokale internetmedier ærgrer sig over lang udsigt til mediestøtte-revision
Den nye pulje på 50 mio. kr. øremærket lokale medier og ugeaviser er ”lige i underkanten”, mener Foreningen af lokale, fritstående, journalistiske internetmedier, der dog overordnet er tilfreds med medieaftalen. Foreningen retter kritik af, at aftalepartierne skubber en revidering af mediestøtten flere år frem.