Brand Movers-bagmand vil samle viden om omdiskuterede annoncer

Manden bag bureauerne Brand Movers og Media Movers, Jesper Laursen, vil med det nye tiltag, Native Advertising Institute, samle viden om de nye annonceformer, der læner sig op af journalistikken.
Foto: Pressefoto
Foto: Pressefoto

Native Advertising Institute er navnet på et nyt initiativ, der vil være en vidensbank om markedsføringsgreb som advertorials, advertiser funded programming (AFP) og promoted posts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også