MediaWatch

Brand Movers-bagmand vil samle viden om omdiskuterede annoncer

Manden bag bureauerne Brand Movers og Media Movers, Jesper Laursen, vil med det nye tiltag, Native Advertising Institute, samle viden om de nye annonceformer, der læner sig op af journalistikken.

Foto: Pressefoto

Native Advertising Institute er navnet på et nyt initiativ, der vil være en vidensbank om markedsføringsgreb som advertorials, advertiser funded programming (AFP) og promoted posts.

Målet er at gøre aktørerne på annoncemarkedet, mediehuse, -bureauer og annoncører, bedre til at forstå og bruge de nye annonceformer, der låner fra mediernes redaktionelle udtryk, under fællesbetegnelsen native advertising.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Koda opponerer mod ny musikpolitik i DR

Nye retningslinjer i DR betyder, at kommercielt udgivet musik som udgangspunkt ikke længere skal bruges i programmer. Men public service-stationen bør have fokus på andet end katalog-musikken, mener Kodas adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs