UK: Første land hvor digitale annoncer fylder halvdelen

Ifølge en ny opgørelse bliver Storbritannien i år det første land, hvor det digitale kommer til at fylde over halvdelen af det samlede annoncesalg. Danmark ligger også højt i prognosen.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Det digitale salg af annoncer kommer i 2015 for første gang til at fylde over halvdelen af kagen på det britiske marked. Ifølge Emarketers opgørelse, så bliver Storbritannien det første land til at nå den milepæl. Det skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også