Medie: Snapchat-annoncer lovende for partner-medier

Snapchat og de udvalgte medier i app’ens Discover-univers deler annonceindtægterne 30/70. Annoncepriser er væsentlig højere end bl.a. webtv, skriver techmedie.

I januar skabte foto og video-delingsapp’en Snapchat endnu mere hype omkring sig selv med universet Discover, hvor udvalgte mediepartnere som CNN, Vice, ESPN og Cosmopolitan, fik mulighed for at nå app’ens primært unge publikum.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også