MediaWatch

Snapchat bejler til mulige mediepartnere

Den populære app er på vej med nyhedssatsning. Folkene bag app’en arbejder hårdt på at få bl.a. Vice, Buzzfeed og CNN med i fremstødet.

I takt med Snapchats voksende popularitet særligt blandt de unge har folkene bag app’en og adskillige medier fået øjnene op for billede- og videodelings-mediets nyhedspotentiale. Snapchat arbejder derfor hårdt på at blive klar med tilføjelsen, skriver Digiday.

Ifølge mediet er Snapchat i forhandlinger med medievirksomheder som CNN, Comedy Central, National Geographic, Vice, Time og Buzzfeed om at blive en del af den kommende udvidelse. Wall Street Journal skrev tidligere på året, at nyhedsbenet ville hedde Snapchat Discovery, men det er stadig usikkert, om man går i luften med det navn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs