MediaWatch

Dyrere indhold bag tilbagegang i TDC's tv-forretning

Resultatet i TDC's tv-forretning falder i både fjerde kvartal og for hele året. Dyrere indhold i mindre tv-pakker, som kunderne i højere grad efterspørger, er en af forklaringerne.

Foto: Carsten Snejbjerg/Polfoto/Arkiv

Hvad enten man ser på årets sidste tre måneder eller året som helhed, er der tilbagegang at spore på bundlinjen i TDC's tv-forretning.

Det viser TDC's regnskab for fjerde kvartal, der også opsummerer årets tolv måneder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs