MediaWatch

”Mmm.dk og Woman.dk skal larme mere”

Relanceringer af de to sites skal løfte trafik til alle Benjamins digitale medier. Tabloidt udtryk og virale historier skal gøre dem til ”de unges foretrukne overspringshandling”, siger digital direktør.

Der bliver skruet på M og Womans websites i starten af det nye år. De to er allerede Benjamin Medias to største sites, men skal fra næste år i endnu højere fungere som indgang til alle Benjamins digitale medier.

Først for står en relancering af M’s side Mmm.dk, og senere i det første kvartal følger Woman.dk, fortæller digital direktør i Benjamin Media Christina Blaagaard, der ser de to sider som en samlet position.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Pluto TV udfordrer streamingmarkedet med gratis indhold

Efter et milliardopkøb i 2019 er det gået stærkt for Pluto TV, der for ni år siden blev skabt i et ”snusket varehus” i Los Angeles. Nu har den gratis streamingtjeneste gjort indtog i Norden. Partnerskab med Viaplay giver store forventninger allerede på kort sigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs