MediaWatch

”Mmm.dk og Woman.dk skal larme mere”

Relanceringer af de to sites skal løfte trafik til alle Benjamins digitale medier. Tabloidt udtryk og virale historier skal gøre dem til ”de unges foretrukne overspringshandling”, siger digital direktør.

Der bliver skruet på M og Womans websites i starten af det nye år. De to er allerede Benjamin Medias to største sites, men skal fra næste år i endnu højere fungere som indgang til alle Benjamins digitale medier.

Først for står en relancering af M’s side Mmm.dk, og senere i det første kvartal følger Woman.dk, fortæller digital direktør i Benjamin Media Christina Blaagaard, der ser de to sider som en samlet position.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs