”Mmm.dk og Woman.dk skal larme mere”

Relanceringer af de to sites skal løfte trafik til alle Benjamins digitale medier. Tabloidt udtryk og virale historier skal gøre dem til ”de unges foretrukne overspringshandling”, siger digital direktør.

Der bliver skruet på M og Womans websites i starten af det nye år. De to er allerede Benjamin Medias to største sites, men skal fra næste år i endnu højere fungere som indgang til alle Benjamins digitale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også