MediaWatch

Aller tager opgør med digital silo-tankegang

Ny organisation skal udvikle Aller Media kommercielt og digitalt, så koncernens nye forretningsgrene tænkes ind over det hele, siger adm. dir. Pål Thore Krosby. Få overblik over planen her.

Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Med en ny organisation tager Aller Media et opgør med tankegangen om, at "det digitale" skal være en selvstændig enhed i koncernen.

I forbindelse med den seneste fyringsrunde i Aller, hvor printversionen af Tidens Kvinder og gratismagasinet Mor bl.a. blev nedlagt stoppede selskabet chef for digitale medier og digital forretningsudvikling, Jesper Lyngbye. Dengang lød meldingen, at hans ansvar blev fordelt ud på andre.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs