
Med en ny organisation tager Aller Media et opgør med tankegangen om, at "det digitale" skal være en selvstændig enhed i koncernen.
I forbindelse med den seneste fyringsrunde i Aller, hvor printversionen af Tidens Kvinder og gratismagasinet Mor bl.a. blev nedlagt stoppede selskabet chef for digitale medier og digital forretningsudvikling, Jesper Lyngbye. Dengang lød meldingen, at hans ansvar blev fordelt ud på andre.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.