MediaWatch

Bureau: ’Begyndelsen til enden for Woman på print’

Det er for tidligt at skære Woman fra 12 til fem udgivelser om året, og det bliver svært at vænne læserne til. Det vurderer print director hos OMD.

Når Benjamin Media fra næste år, som MediaWatch skrev i går, går fra 12 til fem magasiner om året, så er det for at spare penge på dyr markedsføring. Vicedirektør Morten Trøst Poulsen lover dog, at der kommer gode annonceprodukter til at støtte op om det ændrede magasin.

Spørger man hos mediebureauet OMD, så ærgrer det dog print director Karina Malling, da Woman indtil videre har holdt godt fast i læserne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent tager navneskifte til Viaplay

Nordic Entertainment Group hedder fremover Viaplay Group. Det skal sende klart signal om, at medieselskabet har fokus skåret knivskarpt mod streamingfremtiden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs