Bureau: ’Begyndelsen til enden for Woman på print’

Det er for tidligt at skære Woman fra 12 til fem udgivelser om året, og det bliver svært at vænne læserne til. Det vurderer print director hos OMD.

Når Benjamin Media fra næste år, som MediaWatch skrev i går, går fra 12 til fem magasiner om året, så er det for at spare penge på dyr markedsføring. Vicedirektør Morten Trøst Poulsen lover dog, at der kommer gode annonceprodukter til at støtte op om det ændrede magasin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også