MediaWatch

Relanceringer skal booste trafik til Egmont-medier

I det nye år skal Egmonts magasiner for alvor markere sig digitalt. Relanceringer af Alt for Damerne, Vores Børn og Her og Nu skal bl.a. drive trafikvækst, siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen.

Adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.

Nye digitale hjem til tre af Egmonts magasinbrands skal trække flere netlæsere på underholdning, livsstil og blandt forældre. Det er et af hovedsporene, når Egmont i løbet af de kommende 18 måneder vil forsøge at indtage en stærkere position digitalt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

CNN varsler afskedigelser

En fyringsrunde, der vil finde sted denne uge, er blevet annonceret til medarbejderne i CNN. Ifølge CNN Business bliver den omfattende.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs