MediaWatch

Relanceringer skal booste trafik til Egmont-medier

I det nye år skal Egmonts magasiner for alvor markere sig digitalt. Relanceringer af Alt for Damerne, Vores Børn og Her og Nu skal bl.a. drive trafikvækst, siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen.

Adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.

Nye digitale hjem til tre af Egmonts magasinbrands skal trække flere netlæsere på underholdning, livsstil og blandt forældre. Det er et af hovedsporene, når Egmont i løbet af de kommende 18 måneder vil forsøge at indtage en stærkere position digitalt.

Som beskrevet tidligere på ugen vil Egmont kort efter nytår relancere Her og Nus digitale univers for at tage kampen op med Se og Hør online. Når det er sket, så venter relanceringer på nettet af to yderligere magasintitler, siger adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs