Relanceringer skal booste trafik til Egmont-medier

I det nye år skal Egmonts magasiner for alvor markere sig digitalt. Relanceringer af Alt for Damerne, Vores Børn og Her og Nu skal bl.a. drive trafikvækst, siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen.
Adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.
Adm. direktør i Egmont Publishing Klaus Høeg-Hagensen.

Nye digitale hjem til tre af Egmonts magasinbrands skal trække flere netlæsere på underholdning, livsstil og blandt forældre. Det er et af hovedsporene, når Egmont i løbet af de kommende 18 måneder vil forsøge at indtage en stærkere position digitalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også