MediaWatch

Amerikansk "magasin-Spotify" får million-indsprøjtning

Investeringsselskab sender 50 mio. dollars ind i magasinkiosken Next Issue, der er et joint venture mellem blandt andre Time Inc. og News Corp.

Next Issue Media fungerer som en buffet af digitale magasiner, hvor brugerne i bedste Netflix-stil betaler fast beløb for adgang til hele puljen. Det amerikanske investeringsfirma Kohlberg Kravis Roberts investerer nu 50 mio. dollars (godt 300 mio. kroner) i troen på, at den model er fremtiden. Det skriver Wall Street Journal.

Pengene skal gå til bedre markedsføring af tjenesten, der er blevet til i et samarbejde mellem store mediehuse som Time Inc., Condé Nast og News Corp.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs