Amerikansk "magasin-Spotify" får million-indsprøjtning

Investeringsselskab sender 50 mio. dollars ind i magasinkiosken Next Issue, der er et joint venture mellem blandt andre Time Inc. og News Corp.

Next Issue Media fungerer som en buffet af digitale magasiner, hvor brugerne i bedste Netflix-stil betaler fast beløb for adgang til hele puljen. Det amerikanske investeringsfirma Kohlberg Kravis Roberts investerer nu 50 mio. dollars (godt 300 mio. kroner) i troen på, at den model er fremtiden. Det skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også