Fynske udfordrer Egmont på virale klikmaskiner
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7256641.ece/ALTERNATES/schema-16_9/welikeit.jpg)
I Norge og Sverige dyster Bonnier og Schibsted med viralmedierne Lajkat og Omtalat, og i Norge har Amedias side ’Buzzit’ hentet 700.000 ugentlige brugere. Nu vil Fynske Medier også være med herhjemme, hvor Egmont for nyligt lancerede deres viralside Tickl.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont vil fiske klik med dansk 'Upworthy'
For abonnenter
Schibsteds nye viralsatsning stryger til tops i Sverige
For abonnenter
Svensk viral-side løfter sløret for annonce-indtægter
For abonnenter