Fynske udfordrer Egmont på virale klikmaskiner
I Norge og Sverige dyster Bonnier og Schibsted med viralmedierne Lajkat og Omtalat, og i Norge har Amedias side ’Buzzit’ hentet 700.000 ugentlige brugere. Nu vil Fynske Medier også være med herhjemme, hvor Egmont for nyligt lancerede deres viralside Tickl.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Egmont vil fiske klik med dansk 'Upworthy'
For abonnenter
Schibsteds nye viralsatsning stryger til tops i Sverige
For abonnenter
Svensk viral-side løfter sløret for annonce-indtægter
For abonnenter