Fynske udfordrer Egmont på virale klikmaskiner

Med ’We Like It’ vil Fynske Medier hente trafik gennem sjove videoklip med potentiale til at blive delt på sociale medier - ligesom Egmonts Tickl vil. Fynske overvejer desuden en engelsk version.

I Norge og Sverige dyster Bonnier og Schibsted med viralmedierne Lajkat og Omtalat, og i Norge har Amedias side ’Buzzit’ hentet 700.000 ugentlige brugere. Nu vil Fynske Medier også være med herhjemme, hvor Egmont for nyligt lancerede deres viralside Tickl.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også