MediaWatch

Schibsteds nye viralsatsning stryger til tops i Sverige

Siden Lajkat.se er efter bare en måned strøget til tops på listen over landets mest besøgte mobilsider, kun overgået af Aftonbladet og Expressen.

Opskriften er simpel: Find de videoklip, billeder og andet indhold rundt omkring på nettet, som der er sandsynlighed for, at brugere vil dele, og læg det op på siden i en overskuelig og delevenlig version.

Med inspiration fra amerikanske medier som Upworthy og Buzzfeed lancerede mediehuset Schibsted for omkring en måned siden Lajkat.se. På den korte tid er mobiltrafikken for siden eksploderet, skriver Resume.se.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs