Svensk viral-side løfter sløret for annonceindtægter

Siden i sommer har Schibsted og Bonnier brugt Sverige som slagmark for netsider med viralt indhold til at booste trafik. Schibsteds Lajkat løfter nu sløret for, hvad sidens har hentet på annoncer i opstarten.
Lajkat.se.
Lajkat.se.

Schibsted har med Lajkat på kort tid skabt en trafikmaskine med videoklip og andre små bidder af indhold, der er på vej til at gå viralt. Hvad det har været værd i kroner og ører afslører sidens chef, Ehsan Fadakar, i et interview med amerikanske Nieman Journalism Lab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også