Egmont vil fiske klik med dansk 'Upworthy'

Det nye netmedie Tickl skal finde og vinkle historier fra sociale medier med inspiration fra amerikanske sider som Upworthy. Egmonts digitale chef forventer samtidig at få konkurrence til Tickl inden for få måneder.
Screenshot af Tickl.dk.
Screenshot af Tickl.dk.

Egmont lader sig inspirere af udenlandske succes-sider, hvor historier og videoer på nettet med potentiale til at gå viralt præsenteres, så de høster mest mulig trafik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også