Fagfolk: Styrken ligger i Blockbuster-brandet

Navnet ‘Blockbuster’ sender tankerne tilbage til leje af videokassetter, men TDC's sats på det gamle brand i digital lancering er slet ikke så tosset, siger fagfolk.
Foto: Gorm Branderup/Polfoto/Arkiv
Foto: Gorm Branderup/Polfoto/Arkiv

Mediegiganten TDC lancerer om kort tid en ny digital videobutik, der skal friste mediebrugerne med leje og køb af film og tv-serier. Det nye digitale tilbud præsenteres under navnet “Blockbuster.dk”, som TDC har købt rettighederne til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også