MediaWatch

Fagfolk: Styrken ligger i Blockbuster-brandet

Navnet ‘Blockbuster’ sender tankerne tilbage til leje af videokassetter, men TDC's sats på det gamle brand i digital lancering er slet ikke så tosset, siger fagfolk.

Foto: Gorm Branderup/Polfoto/Arkiv

Mediegiganten TDC lancerer om kort tid en ny digital videobutik, der skal friste mediebrugerne med leje og køb af film og tv-serier. Det nye digitale tilbud præsenteres under navnet “Blockbuster.dk”, som TDC har købt rettighederne til.

Det blågule Blockbuster-skilt er nok kendt, men nogle vil hævde, at brandet emmer langt væk af for sent afleverede VHS-kassetter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs