MediaWatch

Fagfolk: Styrken ligger i Blockbuster-brandet

Navnet ‘Blockbuster’ sender tankerne tilbage til leje af videokassetter, men TDC's sats på det gamle brand i digital lancering er slet ikke så tosset, siger fagfolk.

Foto: Gorm Branderup/Polfoto/Arkiv

Mediegiganten TDC lancerer om kort tid en ny digital videobutik, der skal friste mediebrugerne med leje og køb af film og tv-serier. Det nye digitale tilbud præsenteres under navnet “Blockbuster.dk”, som TDC har købt rettighederne til.

Det blågule Blockbuster-skilt er nok kendt, men nogle vil hævde, at brandet emmer langt væk af for sent afleverede VHS-kassetter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs