MediaWatch

Analytiker: Det nye 'Yousee Play' er ingen udfordrer til Netflix

Det nye Yousee Play er ikke et offensivt modspil til Netflix's dominans, men snarere et loyalitetsprogram for at holde på løstsiddende kabel-tv kunder, mener analytiker.

Foto: Carsten Snejbjerg/Polfoto/Arkiv

Yousee's nye streamingunivers, 'Yousee Play,’ der har været i luften i to uger, er tv-udbyderens seneste forsvar mod, at mediebrugere gradvist bevæger sig fra flow-tv til on demand.

Den kortlivede Youbio-tjeneste er nedlagt, og al slags streaming - live tv, catch-up og on demand fra arkiv - af film, musik og tv er nu samlet under ét nyt brand, ’YouSee Play’.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs