MediaWatch

Global: Snapchat melder sig på nyhedsbanen

Snapchat udvider med nyhedsbenet, Snapchat Discovery, tv-boss advarer mod aerikansk opkøbsbølge i Storbritanien og Egmont Publishing udliciterer i Norge.

Snapchat vil udvide med nyhedsben

Snapchat Inc., der står bag app'en, der sender beskeder, der forsvinder efter kort tid, vil ind på nyhedsmarkedet, skriver Wall Street Journal, og også sende videoer, nyhedsartikler og reklamer, der på Snapchat-vis leveres i "flash" og altså dukker op for at forsvinde igen kort efter. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs