Trykkeri vil accelerere mediers innovation

Danske Stibo - der er en af Nordens største grafiske koncerner - vil med nyt innovationsprogram hjælpe start-ups i den mediebranche, som Stibo er afhængig af overlever.
Studerende Tom Quast har sammen med sine medsturende Troels fået adgang til flere sæt Google Glass med hjælp fra Stibo Accelerator. | Foto: JENS HENRIK DAUGAARD/POLFOTO/ARKIV
Studerende Tom Quast har sammen med sine medsturende Troels fået adgang til flere sæt Google Glass med hjælp fra Stibo Accelerator. | Foto: JENS HENRIK DAUGAARD/POLFOTO/ARKIV

[fakta]Mediebranchens kamp for at forny og genopfinde forretningsmodeller i en digital medieverden er også underleverandørernes kamp.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også