17-årig iværksætter: Nyhedsmedier rammer forbi de unge
De unge er online - ikke på print. Og vil nyhedsmedierne have fat på dem, er relevans det vigtigste nyhedskriterium, mener den 17-årige amerikanske medieiværksætter, Lane Sutton, der i dag taler på mediekonference i Billund.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6669726.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lane_sutton_ny.jpg)
Camilla Mehlsen
Hvis Moses ikke vil komme til bjerget, må bjerget komme til Moses.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske: Kids News i luften med 1000 abonnenter
For abonnenter