Rådgivningshus vil hjælpe topledere i nyt magasin

PricewaterhouseCoopers melder sig med magasin, der skal forsøge at kapre erhvervslivets topfolk som læsere.

Med ”CXO Magasinet” vil skatte-, revisions- og rådgivningskæmpen PricewaterhouseCoopers (PWC) forsøge at fange lidt af travle toplederes tid ved ”inspirere og præsentere eksempler på konkrete løsninger fra erhvervslivet selv”.

Det skriver firmaet i en pressemeddelelse. Magasinet udkommer første gang i dag i et oplag på 140.000 eksemplarer. Fremover vil magsinet udkomme to gange om året. Bladet skrives af eksterne journalister med PWC som ansvarshavende.

CXO Magasinet skal ramme bredt på direktionsgangen med artikler, der både kan henvende sig til virksomhedernes finanschefer og HR-chefer.

”Med CXO Magasinet tager vi de temaer op, som i særlig grad berører erhvervslivet og fanger bredden i ledelsen. Vi oplever, at de udfordringer, som vi i virksomhederne står over for strækker sig langt ind i den samlede forretning og dermed berører det brede ledelsesteam. Innovation, talentudvikling og teknologi er rigtig gode eksempler på, at det er relevant at involvere hele ledelsesteamet, når strategien skal eksekveres,” siger adm. direktør Mogens Nørgaard Mogensen i pressemeddelelsen.

Digitalt medie for fædre - og mænd

Nordjyske Medier overtager JSL Media A/S

Sverige får første nye dagblad i årtier

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også