Digitalt medie for fædre - og mænd

Nyt livsstilsmagasin til fædre - og mænd - fås kun på tablet og er en blanding af portrætter, fotoserier, features og madopskrifter.

Der er meget få magasiner, der sigter efter fædre

Det tager Tabazine Media, der udgiver magasiner til tablets, nu konsekvensen af. For nylig lancerede man det første nummer af Magasinet FAR!, skriver Journalisten.

"Det er et bud på et livsstilsmagasin til fædre, en blanding af portrætter, fotoserier, features og madopskrifter. Magasinet har hele tiden faderen i centrum, men også manden. For i modsætning til mange mødre, der glemmer at være kvinder, glemmer fædrene sjældent at være mænd," siger journalist og chefredaktør på Magasinet FAR!, Anne-Mette Gyldenløv til Journalisten.

Hun har i fællesskab med Søren Bjerg Nielsen udviklet konceptet omkring Magasinet FAR! som deres afsluttende hovedopgave på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Efterfølgende har de indgået et samarbejde med Tabazine Media.

Magasinet FAR! er gratis.  Målet er mellem 15.000 og 20.000 læsere, oplyser Anne-Mette Gyldenløv, der ikke har fået læsertal fra det første nummer endnu.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også