MediaWatch

Forecast14: Digitale medier er eneste håb om vækst

Mediabureau-grupperne er ikke helt enige om, hvorvidt forbrugerpsykologien vender i 2014 til mediemarkedets fordel. Men det står klart, at der kun er en vækstmaskine: Digitale medier.

Lander 2014 som et rent nul for mediebranchens annonceomsætning, eller har det danske samfund - mediemarked - endelig vristet sig fri af finanskrisens hængedynd?

“Hvis ikke vi rammes af udefrakommende konjunkturer fra USA eller Euro-landene, bør virksomhederne have grund til optimisme”, siger Asger H. Nielsen fra Megafon i forlængelse af den årlige Trendsanalysen, hvor Megafon og Huset Markedsføring tager temperaturen på stemningen blandt annoncørerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs