MediaWatch

Forecast14: Digitale medier er eneste håb om vækst

Mediabureau-grupperne er ikke helt enige om, hvorvidt forbrugerpsykologien vender i 2014 til mediemarkedets fordel. Men det står klart, at der kun er en vækstmaskine: Digitale medier.

Lander 2014 som et rent nul for mediebranchens annonceomsætning, eller har det danske samfund - mediemarked - endelig vristet sig fri af finanskrisens hængedynd?

“Hvis ikke vi rammes af udefrakommende konjunkturer fra USA eller Euro-landene, bør virksomhederne have grund til optimisme”, siger Asger H. Nielsen fra Megafon i forlængelse af den årlige Trendsanalysen, hvor Megafon og Huset Markedsføring tager temperaturen på stemningen blandt annoncørerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs