MediaWatch

Så mange annoncekroner har medierne vundet på ny spillelov

Knapt to år efter liberaliseringen af den danske spillelovgivning ebber gaming-annonceboomet ud, viser Gallup Adfact-opgørelse. Kun udvalgte mediegrupper har haft del i væksten.

Gassen er gået af annonce-ballonen efter liberaliseringen af den danske spillelovgivning, der blev set som en tiltrængt guldkalv for annoncemarkedet.

Liberaliseringen betød, at det statsejede Danske Spil i januar 2012 mistede sit monopol på spil, og alle medier samtidig måtte annoncere for spil.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs