Bureau: Annoncører tror igen på danske forbrugere

Forbrugernes krisementalitet kan være i bedring, og flere annoncører tør skrue op for budgettet. Det spår Aegis Media, der forventer, at mediemarkedets efterår bliver stærkt nok til at kompensere for forårets nedgang.       

Det samlede media spend i første halvår 2013 landede på minus fem pct., viser nyeste brancheindex (fra K&K), erfarer MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også