Bureau: Mediemarked i drastisk nedgang

Annonceinvesteringer er faldet 10-13 procent i 1. kvartal, og 2013 ligner første smagsprøve på en total opbremsning for traditionelle medier, spår direktør Uffe Henriksen, MEC.

Medieinvesteringerne er overraskende faldet med 10-13 pct. i 1. kvartal, konstaterer MEC, og 2013 kan risikere at ende med et fald på 5-10 pct., vurderer direktør Uffe Henriksen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også