Analyseinstitut ser igen vækst på dansk annoncemarked efter surt 2023

Investeringerne i reklamer voksede over en bred kam med lidt under to pct. i årets første tre måneder, viser nye tal.
Udendørs reklamer var den kategori, der voksede mest i første kvartal. | Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Udendørs reklamer var den kategori, der voksede mest i første kvartal. | Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Efter et svært udfordrende 2023 er der overordnet bedring at spore i reklamemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også