Efter to år i Danmark er Pluto TV "halvvejs oppe ad bjerget"

Den Paramount Global-ejede tjeneste har haft brugervækst kvartal for kvartal, meddeler den danske chef. ”Udfordringen er, at det koster mange penge at få nye brugere ind,” siger han.
Jesper Dahl er chef for Pluto TV i Danmark. Han har titel af vp general manager i Central- og Nordeuropa. | Foto: Pluto TV.
Jesper Dahl er chef for Pluto TV i Danmark. Han har titel af vp general manager i Central- og Nordeuropa. | Foto: Pluto TV.

Det er dyrt, og det er hårdt arbejde at bygge et streamingbrand op fra bunden - også selvom tjenesten er gratis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også