Berlingske Media forventer at fordoble bundlinje i 2024

Et skift i vindene på annoncemarkedet og fortsat digitalt fokus skal være med til at hæve overskuddet i mediehuset i indeværende år. 
Berlingske Medias ledelse regner i år med at nå et overskudsniveau, der næsten vil matche 2022-overskuddet efter skarp nedgang i 2023. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Berlingske Medias ledelse regner i år med at nå et overskudsniveau, der næsten vil matche 2022-overskuddet efter skarp nedgang i 2023. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

En bedre dansk samfundsøkonomi vil puste tiltrængt liv i annoncemarkedet, og det vil sammen med fortsat fokus på digital vækst løfte bundlinjen i Berlingske Media efter et ”udfordrende 2023.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også