Dansk Meta-chef kalder falske annoncer "verdens dårligste business-case"

Folkemøde 2024. Det er ikke nemt at få bugt med den type falske annoncer, som Meta har fået kritik for at huse på sine platforme de seneste måneder, siger koncernens politiske chef for Norden.
Folkemødets første dag spændte bl.a. af med fokus på de falske annoncer, der har været i omløb på Metas platforme i den senere tid.
Folkemødets første dag spændte bl.a. af med fokus på de falske annoncer, der har været i omløb på Metas platforme i den senere tid.

Efter med egne ord at have ”været lukket i som en østers” om de omtalte falske annoncer på Facebook, stillede Metas politiske chef for Norden, Martin Ruby, op til debat om emnet torsdag på årets folkemøde i Allinge på Bornholm.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også