Discoverys nordiske topchef: "Jeg ser stadig streamingmarkedet som purungt og voksende"

Investeringer i globalt og lokalt indhold samt en erkendelse af at være en supplementsservice skal give luft under vingerne til Discoverys streamingtjeneste Discovery+, siger Discoverys chefer i Norden i et interview med MediaWatch.
James Gibbons, direktør for Discovery i Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR
James Gibbons, direktør for Discovery i Norden, Storbritannien og Irland. | Foto: DISCOVERY NETWORKS/PR

Discovery Networks kastede sig fra årsskiftet fuldblods ind på det globale streamingmarked med lanceringen af én global strømlinet tjeneste Discovery+ på tværs af 100 lande - inklusiv Danmark, hvor tjenesten Dplay samtidig blev udfaset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu