Viaplay investerer i nordiske film som isbryder på nye markeder

Film om historiske karakterer fra de nordiske lande skal ifølge Nordic Entertainment Group, Nent, være med til at drive ambitionen om at gøre Viaplay til Europas førende streamingaktør.
Viaplay satser på nordiske film for at få gennembrud i nye markeder. | Foto: Viaplay/Nordic Entertainment Group
Viaplay satser på nordiske film for at få gennembrud i nye markeder. | Foto: Viaplay/Nordic Entertainment Group

Viaplays ambition om at være til stede på ti internationale markeder inden udgangen af 2023 skal hjælpes på vej af egenproducerede engelsksprogede film om nordiske karaterer. Det skriver Nordic Entertainment Group, Nent, i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også