MediaWatch

Discoverys streamingtjenester rammer 15 millioner abonnenter globalt

Broadcasteren knytter vækst i betalende streamingkunder sammen med abonnementsmodel med lavere månedlig betaling og reklamer.

Foto: PR/Discovery

Siden slutningen af 2020 har Discovery fået 10 mio. flere kunder på tværs af sine streamingtjenester og har nu 15 mio. betalende kunder i butikken på verdensplan. Det skriver Adweek.

"Vi er glade for at kunne berette, at vi har 15 mio. betalende abonnenter på tværs af vores globale streamingløsninger, kun fire måneder efter Discovery+ er blevet lanceret i USA og med størstedelen af vores internationale udvidelse tilgode," siger Discoverys adm. direktør, David Zaslav, ifølge Adweek.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2-ansatte bruger efteruddannelsesdage på kulturforbedring

TV 2 Nyhedernes ansatte bliver trukket to uddannelsesdage på kurser, der skal forbedre arbejdsmiljøet efter sidste års fokus på kulturproblemer og en hård tone i afdelingen. Det sker efter aftale med tillidsfolk og er en fælles investering i arbejdet, siger hovedtillidsrepræsentant.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs