Financial Times går til kamp mod adblockere

Financial Times skruer op for indsatsen mod adblock-brugere ved at fjerne ord fra artikler.
Screenshot fra FT.com.
Screenshot fra FT.com.

En lang række medier har intensiveret indsatsen mod adblock-brugere. Blandt dem er Financial Times, som i sidste uge indledte et forsøg, hvor avisen tester forskellige sanktionsmuligheder over for brugere, der benytter software, som blokerer annoncer fra mediets hjemmeside. Det skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også