Britiske udgivere prøver at slå mønt på Brexit

Knap to uger efter briternes nej-tak til EU, forsøger flere udgivere at kapitalisere på den øgede interesse.
Foto: Kirsty Wigglesworth
Foto: Kirsty Wigglesworth

I kølvandet på Storbritanniens Brexit-afstemning og beslutning om at træde ud af EU, tester flere aviser og medier interessen af med nye produkter målrettet behovet for nyheder om beslutningens konsekvenser for briterne. Det skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også