MediaWatch

Avis seksdoblede tilgangen af nye abonnenter på Brexit

De fleste større nyhedsmedier fik et ordentligt skud trafik i løbet af den forgangne Brexit-weekend. Men Financial Times formåede at slå mønt på bølgen af pludselig interesse.

Foto: John Stillwell/AP/Polfoto

I løbet af weekenden, der efterfulgte Storbritanniens afstemning om EU-medlemskab, steg andelen af nye digitale abonnenter med 600 pct. i forhold til en gennemsnitlig weekend for Financial Times. Det skriver Digiday.com.

Som mange andre nyhedsmedier, der løbende dækkede Brexit-afgørelsen, steg trafikken markant for mediet, der normalt har en tyk betalingsmur om sit indhold. Men i anledning af afstemningen fjernede Financial Times sin mur knyttet til alt Brexit-relateret indhold og gav frit løb i 24 timer fra torsdag aften til fredag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs