Avis seksdoblede tilgangen af nye abonnenter på Brexit
![Foto: John Stillwell/AP/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8268709.ece/ALTERNATES/schema-16_9/financialtimes-version2.jpg)
I løbet af weekenden, der efterfulgte Storbritanniens afstemning om EU-medlemskab, steg andelen af nye digitale abonnenter med 600 pct. i forhold til en gennemsnitlig weekend for Financial Times. Det skriver Digiday.com.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Brexit koster britiske medier annonceindtægter
For abonnenter
Rapport: Ny Facebook-algoritme rammer udgivere
For abonnenter