Avis seksdoblede tilgangen af nye abonnenter på Brexit

De fleste større nyhedsmedier fik et ordentligt skud trafik i løbet af den forgangne Brexit-weekend. Men Financial Times formåede at slå mønt på bølgen af pludselig interesse.
Foto: John Stillwell/AP/Polfoto
Foto: John Stillwell/AP/Polfoto

I løbet af weekenden, der efterfulgte Storbritanniens afstemning om EU-medlemskab, steg andelen af nye digitale abonnenter med 600 pct. i forhold til en gennemsnitlig weekend for Financial Times. Det skriver Digiday.com.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også