MediaWatch

Avis seksdoblede tilgangen af nye abonnenter på Brexit

De fleste større nyhedsmedier fik et ordentligt skud trafik i løbet af den forgangne Brexit-weekend. Men Financial Times formåede at slå mønt på bølgen af pludselig interesse.

Foto: John Stillwell/AP/Polfoto

I løbet af weekenden, der efterfulgte Storbritanniens afstemning om EU-medlemskab, steg andelen af nye digitale abonnenter med 600 pct. i forhold til en gennemsnitlig weekend for Financial Times. Det skriver Digiday.com.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs