MediaWatch

Mediebureau tredobler overskuddet

Mediebureaugruppe, der står bag bl.a. IUM, kom sikkert igennem 2015 med happy hour på bundlinjen. Nye services får en stor del af æren.

Foto: Screenshot fra Mediabrands.dk

Mediaburreaugruppen Mediabrands styrede sikkert gennem 2015 og landede et overskud på 7,6 mio. kr. Det viser selskabets årsregnskab.

Resultatet er en betragtelig fremgang i forhold til 2014, hvor overskuddet lød på 2,5 mio. kr. Der er altså tale om en tredobling på et enkelt år, og selskabet betegner da også resultatet som "tilfredsstillende". Bruttofortjenesten såvel som omsætningen går også fremad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs