MediaWatch

Mediabrands hyrer direktør til Aarhus-bureauer

Mediebrands har ansat Heine Jørgensen som adm. direktør. Han får ansvaret for bureaugruppens aarhusianske aktiviteter. 

I begyndelsen af maj tiltræder Heine Jørgensen stillingen som adm. direktør for Mediabrands' kontor i Aarhus. Det skriver bureaugruppen i en pressemeddelelse. Han kommer fra en stilling som kommerciel direktør for Ebay Danmark.

Som adm. direktør for Mediabrands’ aarhusianske aktiviteter får Heine Jørgensen blandt andet ansvaret for at udvikle de enkelte forretningsenheder.

"Jeg glæder mig til den dynamiske og strategiske dialog mellem bureau og kunde, især om vækstmuligheder og optimering af dialogen mellem brands og forbrugere," siger Heine Jørgensen i meddelelsen.

Med sig ind i sit nye job tager Heine Jørgensen blandt andet erfaringer fra det seneste job i Ebay og ambitioner om at løfte de digitale muligheder for kunderne.

"Efter min tid hos Ebay står det meget tydeligere for mig, at under 5 pct. af digitale kampagner benytter mulighederne for at bruge data til at skabe kreativ segmentering og storytelling. Det fortæller mig, at der fortsat er en stor opgave i at synliggøre annoncørernes egne data som et aktiv til at øge effekten i marketing og produkt management. Og der er en ligeså stor opgave i at aktivere disse data, når de først er kortlagt," siger Heine Jørgensen, der har mangeårig erfaring fra bureauverdenen, hvor han gennem 11 år arbejdede for MEC og Maxus.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs