Mediabrands hyrer direktør til Aarhus-bureauer

Mediebrands har ansat Heine Jørgensen som adm. direktør. Han får ansvaret for bureaugruppens aarhusianske aktiviteter. 

I begyndelsen af maj tiltræder Heine Jørgensen stillingen som adm. direktør for Mediabrands' kontor i Aarhus. Det skriver bureaugruppen i en pressemeddelelse. Han kommer fra en stilling som kommerciel direktør for Ebay Danmark.

Som adm. direktør for Mediabrands’ aarhusianske aktiviteter får Heine Jørgensen blandt andet ansvaret for at udvikle de enkelte forretningsenheder.

"Jeg glæder mig til den dynamiske og strategiske dialog mellem bureau og kunde, især om vækstmuligheder og optimering af dialogen mellem brands og forbrugere," siger Heine Jørgensen i meddelelsen.

Med sig ind i sit nye job tager Heine Jørgensen blandt andet erfaringer fra det seneste job i Ebay og ambitioner om at løfte de digitale muligheder for kunderne.

"Efter min tid hos Ebay står det meget tydeligere for mig, at under 5 pct. af digitale kampagner benytter mulighederne for at bruge data til at skabe kreativ segmentering og storytelling. Det fortæller mig, at der fortsat er en stor opgave i at synliggøre annoncørernes egne data som et aktiv til at øge effekten i marketing og produkt management. Og der er en ligeså stor opgave i at aktivere disse data, når de først er kortlagt," siger Heine Jørgensen, der har mangeårig erfaring fra bureauverdenen, hvor han gennem 11 år arbejdede for MEC og Maxus.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også